Telefonia VoIP


Telefonia VoIP, czyli system komunikacji zintegrowanej, jest platformą pozwalającą zbudować nowoczesne rozwiązanie bezpiecznej i niezawodnej komunikacji. Jest to generacja systemów pozwalająca usprawnić komunikację z innymi pracownikami, wprowadzić automatyczną obsługę połączeń zewnętrznych, zapewnić konferencję video, chat-y, multizadaniowość, zwiększyć efektywność wykorzystania i utrzymania sieci, a przede wszystkim zapewnić bezpieczeństwo i stabilność.

VoIP to:


  • Centralizacja systemów sterowania połączeniami czyli uproszczenie struktury
    systemów sieci komunikacyjnych
  • Wykorzystanie zaawansowanych funkcjonalnie urządzeń końcowych telefonów,
    terminali wideo, smartfonów, chatów
  • Obsługa treści multimedialnych
    • planowanie spotkań wideokonferencyjnych
    • współdzielenie dokumentów i obrazu
    • nagrywanie rozmów i wideo
    • integracja z video i szerokopasmową transmisją głosu
    • współdzielenie dokumentów
  • Aplikacje i systemy
    • rozbudowane kolejki IVR
    • systemy Contact Center
    • integracja z aplikacjami i systemami CRM
    • możliwość szerszej integracji programowej systemu komunikacyjnego i końcowych urządzeń komunikacyjnych z dodatkowymi aplikacjami wspomagającymi pracę

Nasza oferta obejmuje:


  • Audyt stanu obecnej infrastruktury i systemów telefonicznych Klienta pod kątem wdrożenia systemów VoiP
  • Projekt rozwiązań dopasowany do potrzeb i możliwości finansowych przedsiębiorstwa
  • Dostarczenie profesjonalnych rozwiązań opartych o pełną gamę produktów Cisco VoIP
  • Kompleksowe wdrożenie
  • Profesjonalne wsparcie techniczne i utrzymanie wdrożonych rozwiązań