Telefonia VoIP
Telefonia VoIP, czyli system komunikacji zintegrowanej, jest platformą pozwalającą zbudować nowoczesne rozwiązanie bezpiecznej i niezawodnej komunikacji. Jest to generacja systemów pozwalająca usprawnić komunikację z innymi pracownikami, wprowadzić automatyczną obsługę połączeń zewnętrznych, zapewnić konferencję video, chat-y, multizadaniowość, zwiększyć efektywność wykorzystania i utrzymania sieci, a przede wszystkim zapewnić bezpieczeństwo i stabilność.
VoIP to:
- Centralizacja systemów sterowania połączeniami czyli uproszczenie struktury
systemów sieci komunikacyjnych - Wykorzystanie zaawansowanych funkcjonalnie urządzeń końcowych telefonów,
terminali wideo, smartfonów, chatów - Obsługa treści multimedialnych
- planowanie spotkań wideokonferencyjnych
- współdzielenie dokumentów i obrazu
- nagrywanie rozmów i wideo
- integracja z video i szerokopasmową transmisją głosu
- współdzielenie dokumentów
- Aplikacje i systemy
- rozbudowane kolejki IVR
- systemy Contact Center
- integracja z aplikacjami i systemami CRM
- możliwość szerszej integracji programowej systemu komunikacyjnego i końcowych urządzeń komunikacyjnych z dodatkowymi aplikacjami wspomagającymi pracę
Nasza oferta obejmuje:
- Audyt stanu obecnej infrastruktury i systemów telefonicznych Klienta pod kątem wdrożenia systemów VoiP
- Projekt rozwiązań dopasowany do potrzeb i możliwości finansowych przedsiębiorstwa
- Dostarczenie profesjonalnych rozwiązań opartych o pełną gamę produktów Cisco VoIP
- Kompleksowe wdrożenie
- Profesjonalne wsparcie techniczne i utrzymanie wdrożonych rozwiązań